PHYT'S, kui 100% naturaalne, Organic sertifikaati omav professionaalne bränd aastast 1972.
PHYT'S
Orgaaniline ilu ilma nahka kahjustamata.
100% naturaalne, Organic sertifikaati omav professionaalne bränd aastast 1972.
50 AASTAT LOODUSLIKU JA Orgaanilise koostise alal.
50 AASTAT LOODUSLIKU JA Orgaanilise koostise alal.
PHYT'Si lugu sai alguse 1972. aastal, kui loodusbioloog Jean-Paul Llopart ja kosmeetik Rosanne Verlé lõid kosmeetikutele mõeldud loodusliku päritoluga kosmeetikabrändi PHYTAL. Revolutsiooniline lähenemine ilule, mida nad propageerivad tervisest lahutamatuna, panid nad aluse Naturo-Aesthetics™-ile ning neist said ökoloogiat ja loomulikkust ühendava kosmeetika pioneerid.
Aastate jooksul on nad välja töötanud uuenduslikke ja tõhusaid tooteid ja ravimeetodeid (professionaalsed ampullidesse pakendatud hooldused, ilma sünteetiliste säilitusaineteta.
2004. aastal Laboratoires Jérodia kontserni integreerituna, „loodusliku ilu ja tervise“ spetsialist, omandas bränd Phyti omaks saades uue mõõtme.
Kogu meie kosmeetika on välja töötatud meie uurimiskeskuses ja toodetud meie tehastes Caillacis Lotis Prantsusmaal. Ka täna on Phyti prioriteediks pakkuda sertifitseeritud mahehooldust ja 100% looduslikku päritolu kosmeetikat.
PHYT'Si eesmärk on säilitada oma päritolu ja väärtused:
Alates hügieenist kuni näo-, keha- ja juustetoodeteni, sealhulgas meik, toidulisandid ja beebihooldus – PHYT'S hoolitseb kogu pere eest.
PHYT'S ON PLANEEDILE PÜHENDUNUD BRÄND.
Keskkonda austava ja loodust säästva tootmisviisi tagamine on olnud nende ettevõtte poliitika keskmes alates selle loomisest.
Selleks on PHYT'S Laboratories pühendunud kogu toote elutsükli jooksul:
Aastate jooksul on nad välja töötanud uuenduslikke ja tõhusaid tooteid ja ravimeetodeid (professionaalsed ampullidesse pakendatud hooldused, ilma sünteetiliste säilitusaineteta.
2004. aastal Laboratoires Jérodia kontserni integreerituna, „loodusliku ilu ja tervise“ spetsialist, omandas bränd Phyti omaks saades uue mõõtme.
Kogu meie kosmeetika on välja töötatud meie uurimiskeskuses ja toodetud meie tehastes Caillacis Lotis Prantsusmaal. Ka täna on Phyti prioriteediks pakkuda sertifitseeritud mahehooldust ja 100% looduslikku päritolu kosmeetikat.
PHYT'Si eesmärk on säilitada oma päritolu ja väärtused:
- Rõõm
- tõhusus,
- Inimese ja tema keskkonna kaitsmine,
- Ohutus.
Alates hügieenist kuni näo-, keha- ja juustetoodeteni, sealhulgas meik, toidulisandid ja beebihooldus – PHYT'S hoolitseb kogu pere eest.
PHYT'S ON PLANEEDILE PÜHENDUNUD BRÄND.
Keskkonda austava ja loodust säästva tootmisviisi tagamine on olnud nende ettevõtte poliitika keskmes alates selle loomisest.
Selleks on PHYT'S Laboratories pühendunud kogu toote elutsükli jooksul:
- Vegan- ja looduskosmeetika:
- - Enamik meie tooteid ei sisalda loomseid aineid ning ei sisalda sünteetilisi värv- ja säilitusaineid.
- Keskkonna säilitamine:
- - Ecocerti poolt kinnitatud puhastusvahendite kasutamine, jäätmekäitlus ja selektiivne sorteerimine, õrn ja mittesaastav muundamisprotsess, 50% veetarbimise vähendamine meie toodete valmistamisel, elektriautode lühiajaline paigaldamine objektidevahelise reisimise tagamiseks .
- Loodusliku ruumi kaitsmine puhta pakendiga:
- - Taaskasutatavate mahutite valik (klaas, alumiinium, PE, PET ja PP plast, samuti papp ja paber) või isegi energiaga taastatav. Sekundaarne pakend säästvalt majandatud metsadest (PEFC sertifikaat).
- - Kaitse meie toodete transportimisel 200 mm laiuste õhkpatjadega, mis sisaldavad 50% taaskasutatud materjali ja on taaskasutatavad.
- Osalemine kohaliku põllumajandustegevuse arendamisel; tugev fütotööstus:
- - Sertifitseeritud mahepõllumajanduslike agrometsandusmaatükkide loomine ja kaasamine looduskeskkonna kaitsesse.
- - Partnerlussuhted kohalike põllumeestega, et toota oma toorainet kontrollitud kvaliteediga lühises ja arendada kohalikku majandust.
- - Keskpikas perspektiivis: põllumajandustootjate mitmekesistamise toetamine meie kosmeetikatoodete koostisesse kuuluvate põllukultuuride suunas ning kooskõlas terroiriga ja kohaliku bioloogilise mitmekesisusega. Quercy PPAM ühingu liikmelisus, et alustada kollektiivset mõtlemist uute kultuuride arendamiseks.
- - Projekt ettevõttesiseseks tootmiseks ja osa meie tooraine ümberkujundamiseks La Ferme Phytsi kaudu.
Vastused puuduvad